Giv dine kunder flere informationer og mere værdi med en blog

Måske har du opdaget, at andre virksomheder er begyndt at have en blog på deres hjemmeside, men har ikke helt forstået hvorfor. Det er der mange grunde til. Den vigtigste bør dog altid være, at det er en ekstra service til dine kunder. Der har du mulighed for at give dem ekstra informationer om dine produkter, fortælle dem om nye produkter, give dem information til at bruge dine produkter og generelt komme med informative tekster inden for dit felt.

Hvis du sælger græsfrø, er en tekst med 10 tips til at skabe en pæn græsplæne jo oplagt – også selvom alle ti tips ikke nødvendigvis har noget med dine græsfrø at gøre. Hvis dine kunder kan bruge den information, de får, er der dog en større sandsynlighed for, at det er dine græsfrø, de vælger, når de skal købe nogle næste gang. 

Hyr en freelanceblogger til at hjælpe dig

Måske lyder det alt sammen meget godt, at du har mulighed for at give dine kunder mere inspiration og ny viden på en blog, men hvordan skal du lige få tid til det? Du driver jo en virksomhed, hvor der også er meget andet at holde styr på. 

Du bør dog ikke kaste dig ud i selv at skrive teksterne til din blog. I stedet er det en god ide for dig, at du hyrer en blogger til at gøre det. Det kan du for eksempel gøre gennem bureauet Wordpens.com. De har en kæmpe skribentdatabase, som du har mulighed for at vælge en blogger fra. Du kan derfor nemt finde en blogger, der kan skrive om det, som du beskæftiger dig med. 

Hos Wordpens.com har du mulighed for at vælge mellem tre forskellige løsninger, når du skal have skrevet blogposts. Det er en, hvor du får skrevet to indlæg om måneden, en hvor du får skrevet fire, og en hvor du får skrevet otte. 

Læs mere om det her

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *